TISSOT - Latest Mens Collection

1:50 PG Dicatat oleh Juliana Seth



Salam...

Sebelum saya nak bercerita mengenai jam TISSOT nie..terlebih dahulu saya nak ucapkan terima kasih kepada kawan2..serta para pelanggan/klien yang sudi datang mengujungi saya di Expo anjuran Koperasi Kakitangan Bank Rakyat. Memang hari kedua nie sambutannya amat memberangsangkan....sehinggakan saya akhirnya turut menjual beberapa koleksi handbag (mula-mula saya rasa macam tak perlu display dan nak jual online saja) Tapi, oleh kerana sambutan yang begitu baik...serta dapat "lot kedai" yang luas sikit (Tq En. Rosnizam-staff Bank Rakyat) Maka, telah saya telah terjual beberapa koleksi handbag yang "cantik2"..Tapi, jangan risau kerana saya akan berada di Expo tersebut sehingga hari Khamis nie, 3hb Mac 2011. Jadi, kepada anda-anda yang di luar sana...khasnya yang berada dan bekerja di sekitar KL...jom, jumpa saya masa lunch time..di Tingkat 2, Bank Rakyat Jalan Tangsi, KL. Anda pasti akan terkejut dengan harga menarik yang saya akan offer anda..plus+++..ada jugak FOC dan hadiah2 iringan..SO, jumpa kat sana OK...




Sekarang citer jam TISSOT pulak.....Oklah...sekali tengok gambarnya pun rasanya memang dah cukup mengancam....ya..apatah lagi jika dapat tengok jam nie secara LIVE...itulah yang mampu saya katakan..Jam tangan nie memang sangat kemas buatannya...sangat sesuai digayakan oleh kaum lelaki untuk ke pejabat atau ke mana-mana majlis sekali pun...Pasti orang ramai akan menjeling pergelangan tangan anda oleh kerana keterampilan si pemakainya...(jealous pun mungkin ya..)




Bagi kaum wanita pula, saya rasa...anda tidak akan teragak-agak untuk menghadiahkan jam tangan TISSOT ini kepada suami, teman lelaki atau mungkin bapa anda..Tidak dapat saya sangkal lagi..ramai yang membelinya untuk dijadikan sebagai salah satu barang hantaran untuk majlis perkahwinan yang akan dilaksanakan pada cuti sekolah bulan Mac nanti...Jadi, anda dapat bayangkan bagaimana "elegant"nya jam tangan ini....




So, jam tangan TISSOT ini didatangkan lengkap dengan kotak TISSOT, kain pembersih, ada risalah Story of TISSOT dan juga paper bag juga dari TISSOT...So, ianya memang sesuai untuk dijadikan hadiah istimewa mahupun untuk koleksi peribadi...





Harganya tidak begitu mahal...rasanya, anda sanggup untuk mengeluarkan belanja untuk mendapatkan jam tangan TISSOT ini..Oklah, harganya ialah RM300 sahaja...itu pun jika anda dapatkan jam tangan ini dari saya di EXPO Kakitangan Bank Rakyat...bagi mereka yang berada jauh dari KL atau yang berada di Sabah, Sarawak, Singapura dan Brunei..anda jangan risau..saya boleh uruskan penghantaran ke tempat anda...caj penghantaran ke seluruh Malaysia ialah RM10.00 sahaja. Manakala, para pelanggan yang berada di luar Malaysia, sila hubungi saya untuk mendapatkan kadar caj penghantaran ke negara anda.

Berita buruknya pula ialah, saya hanya akan menjual jam tangan TISSOT ini pada harga RM300 hanya kepada 10 pelanggan terawal sahaja. Ini kerana, market price untuk jam tangan ini ialah RM350.00 dan ke atas. Selepas genap orang ke-10 membeli..saya akan menjual jam tangan ini pada pada harga RM350.00. Jadi, jika anda berminat, pastikan anda tidak menjadi orang yang ke-11. Bukannya apa..saya saja nak bagi offer ini sebab banyak permintaan dari pelanggan dan "reseller" yang nak beli untuk musim "orang kawin" bulan Mac nanti. Tapi, anda kena cepat..sebab..stok tak banyak dan anda juga sedang bersaing dengan para "reseller"

Oklah, setakat ini dahulu..jika anda berminat dan nak maklumat lanjut mengenai jam tangan TISSOT nie..anda boleh call saya sendiri di 019-2099800 (julie). Kalau sekali dua anda call dan tidak berjawab..anda kena cuba untuk kali ketiga sebab talian saya selalu sibuk...(bukan saya sombong ok) kalau nak sms pun boleh juga.....ATAU, anda boleh PM saya saja di facebook...

Oklah, setakat ini dulu....nanti kita akan sambung lagi dengan banyak perkara-perkara yang menarik...kepada anda yang nak jumpa saya di EXPO Bank Rakyat..jangan lupa bawak kawan-kawan sekali ok :)

Take care and be good.

Salam hormat & Terima kasih

0 ulasan:

Catat Ulasan