My Birthday....and BIG SALES!!!!!

3:39 PTG Dicatat oleh Juliana Seth




Salam,

Hari ini ialah hari lahir saya..atau biasa orang cakap "besday". Terima kasih kepada semua kawan2, rakan niaga dan sedara mara yang wish besday kat saya di facebook. Kalau ada mana-mana yang saya tak sempat reply tu..saya minta maaflah...So,kat blog nie saya nak ambil kesempatan untuk ucapkan terima kasih kepada semua...

Lagi satu, saya nak ucapkan terima kasih juga kepada semua yang datang support saya masa saya buat jualan di Expo Bank Rakyat KL. Memang ramai sangat yang datang dan dapatlah saya jumpa kawan2 facebook dan twitter serta pembca blog saya secara LIVE. Next time, kalau saya ada buat jualan "offline"..saya akan inform anda semua...

Bersempena dengan "besday" saya hari nie...haa..ada berita gembira buat semua...Pada hari ini bermula dari 5/3/2011 hingga 7/3/2011....Saya akan buat "Jualan Besday" yang mana jam-jam tangan akan dijual pada harga hanya RM50.00 sahaja dan tiada kos penghantaran dikenakan. Jualan ini melibatkan item di facebook di dalam folder "BIG SALES!!!!!" sila klik link ini ~> BIG SALES!!!!!

Ini bermakna, anda hanya akan membayar RM50.00nett dan tiada kos penghantaran dikenakan. Tetapi, tawaran ini hanya melibatkan penghantaran ke seluruh Malaysia sahaja. Jadi, tidak kira ana berada di Sabah, Sarawak, Penang, Perlis, Johor atau di mana-mana sahaja dalam Malaysia..anda layak untuk membeli jam tangan dan tidak perlu membayar kos penghantaran. Tawaran ini hanya akan dibuka selama 2 hari sahaja bermula dari hari ini.

Oklah, saya nak pergi keluar makan...ada sesapa yang nak belanja saya dinner hari nie..? Setakat ini dahulu, dan jika ada pertanyaan, sila call saya di 0192099800 atau boleh "feedback" di wall facebook saya.

Jumpa lagi...

P/S: Jangan lupa, "BIG SALES!!!!!" hanya akan dibuka selama 2 hari sahaja :)

Salam hormat & Terima kasih

0 ulasan:

Catat Ulasan