Koleksi jam tangan terbaru dari Juliana Seth's

1:21 PG Dicatat oleh Juliana Seth

Salam,

Dah tengok belum gambar-gambar jam tangan yang saya upload di sini..??
Kalau belum tengok lagi, sila skroll mouse anda ke bawah sekarang..!!!

So, macam mana gambar-gambarnya? Ok tak?

Kalau nak order jam tangan yang cantik2 tue, sila call/sms/facebook saya untuk dapatkan harga terbaik.

Saya masih belum letakkan harga-harganya di sini. So, siapa yang nak order dulu sebelum orang lain dan nak dapatkan harga TERBAIK..silalah hubungi saya. Nak call/sms saya di 019-2099800 atau boleh facebook saya dan sila "inbox/PM" saya.

Biasanya, siapa2 yang order dulu akan dapat harga yang lebih rendah berbanding bila saya dah letakkan harganya nanti. So, apalagi...jom order sekarang :)






















Salam hormat & Terima kasih

0 ulasan:

Catat Ulasan