Kembali bertugas

2:54 PTG Dicatat oleh Juliana Seth




Salam sejahtera kepada semua,

Di harapkan anda semua berada dalam keadaan yang sihat dan gembira.Untuk pengetahuan semua saya baru pulang dari bercuti semalam dan hari ini kembali bekerja seperti biasa.

Walaupun semasa bercuti saya berasa sungguh relax dan gembira tapi,saya tetap risaukan pelanggan-pelanggan saya yang tidak menerima barang mereka mengikut jadual dan apabila saya mula bekerja pada hari ini...memang banyak yang perlu dilakukan.

Walauapa pun,saya akan cuba menyiapkan semua kerja tertangguh saya dan akan menjawab semua e-mail anda.Kepada pelanggan saya yg.mungkin lewat sedikit menerima barang..saya nak minta maaf dan saya akan usahakan anda akan mendapat barang anda secepat mungkin.

Oklah,saya stop sini dulu dan jika ada apa masalah atau pertanyaan bolehlah e-mail saya atau komen saja di sini.




Terima Kasih.



0 ulasan:

Catat Ulasan