Perfume pilihan saya hari ini-Untuk Lelaki

4:21 PTG Dicatat oleh Juliana Seth




Hi,

Salam sejahtera untuk semua...seperti yang saya janjikan di awal blog saya...kaum lelaki juga akan mendapat faedah jika mereka mengikuti blog saya.Hari ini saya suka untuk mencadangkan pewangi lelaki kegemaran saya...

Elegant and modern, Homme Exceptionnel is a woody aromatic fragrance which seduces with its gourmand aroma of coffee in the top, blended with fresh mandarin wafts and aromatic lavender. The heart follows with sage, mint and ginger, opening the way to patchouli, amber and musk in the base. It is recommended for evening wear.

Perfume nie baru sahaja berada di pasaran,karektor wangian-nya sesuai untuk jejaka idaman malaya...ianya tidak terlalu keras tetapi ada unsur-unsur macho dan kita akan terbau harumannya ketika si jejaka melintas dan anda akan tertanya-tanya wangian apakah itu...?Ianya keluaran Mont Blanc dan agak sukar didapati di open market.Sila klik pada gambar perfume tersebut untuk melihat details dan seterusnya boleh order untuk diri anda sendiri atau hadiahkan pada teman lelaki anda....

Klik di sini untuk melihat lebih banyak perfume di store saya...




Terima Kasih...


0 ulasan:

Catat Ulasan