Fendi Spy Pony Hair Handbag - Limited Edition

2:33 PG Dicatat oleh Juliana Seth




Hi,apa khabar anda semua?Di harapkan pembaca blog saya berada dalam keadaan sihat dan ceria hendaknya.

Tentu anda semua kenal dengan jenama FENDI.Baru sekejap tadi saya ada listkan dalam www.labella.lelong.com.my beg FENDI dari jenis "Spy Pony Hair".Beg ini memang cantik dan berkualiti tinggi.Saya sangat cadangkan kepada anda yang sukakan gaya "elegant" dan "eksekutif" untuk memilikinya(yg.bukan eksekutif pun boleh pakai...)
Saya sendiri pun sangat sukakan jenama FENDI nie...

Anda semua boleh klik DI SINI untuk melihat detailnya..harga yang ditawarkan sangat munasabah(tak mahal).So,jomlah "bid".Kepada sesiapa yang tidak ada ID lelong-Belum mendaftar lagi..boleh e-mail saya di labella_lelong@yahoo.com atau boleh terus call saya di 012-7207150.Boleh order terus kalau nak...nanti kita boleh bincang.

Oklah,nanti kalau ada handbag yang cun dan cantik saya akan postkan di sini...Bila saya postkan kat sini tue maknanya memang cunlah barangnya...

Okies...bye


0 ulasan:

Catat Ulasan