Blog Saya Dah Siap....

12:39 PTG Dicatat oleh Juliana Seth

Salam sejahtera kepada pengunjung blog saya...

Kemungkinan ramai yang tidak bekerja hari nie...maklumlah hari Sabtu
Oklah,saya baru saja siapkan blog saya...saya cuma tukar theme dan tambahkan "widgets" dari facebook,twitter dan mybloglog...So,anda semua bolehlah add saya di fanbox nanti..

Lepas nie,baru saya akan muat naik artikel dan tak lupa juga saya akan masukkan lagi item baru yang menarik seperti beg tangan,purse dan jam tangan...saya juga akan cuba buatkan satu laman khas untuk galeri saya dan juga ruang pengiklanan.

Memandangkan ada pengunjung blog saya yang datang dari luar Malaysia,maka saya akan buatkan galeri saya itu dalam dwi bahasa iaitu Bahasa Melayu & English.

Saya juga ingin memberitahu anda semua bahawa mulai hari ini saya akan buka ruang iklan secara PERCUMA dan kepada para pengunjung blog saya yang ada perniagaan samada secara online atau offline,saya menjemput anda semua meletakkan iklan anda di blog saya.Tawaran PERCUMA sehingga 31-12-2009.Siapa cepat dia dapat...ruang iklan adalah terhad.Rugi kalau tak ambil kesempatan ini kerana blog saya mempunyai trafik yang banyak samada dari Malaysia mahupun luar negara.

Sekian dahulu buat kali ini dan sampai kita berjumpa lagi.


Salam hormat & Terima kasih




7 ulasan:

  1. Juliana Seth berkata...

    test

  2. Juliana Seth berkata...

    test komen....

    Saya ada dapat respon daripada pelawat web saya yang mereka ada sedikit masalah teknikal semasa nak tinggalkan komen.Saya minta anda yang melawat blog saya cuba tolong saya dengan tinggalkan komen.Jika ada masalah just email saya di labella_lelong@tyahoo.com dan saya akan cuba fix problem itu.

    Tq

  3. Juliana Seth berkata...

    Test...

  4. Juliana Seth berkata...

    test

  5. Juliana Seth berkata...

    test

  6. test berkata...

    test gak cam dh ok

    -johnburn-

  7. Juliana Seth berkata...

    tq johnburn@syed

Catat Ulasan