Minta bantuan rakan-rakan...

2:56 PG Dicatat oleh Juliana Seth

Salam sejahtera kepada rakan-rakan dan pembaca blog saya,

Saya minta maaf kerana saya tidak dapat lagi memuat naik artikel mahu pun item-item baru di blog saya.Ini kerana saya masih bertungkus lumus sehingga waktu ini untuk membaiki sedikit masalah teknikal di ruangan komen di mana para pelawat blog saya tidak dapat "complete"kan "word verification" kerana ia hanya nampak separuh sahaja.

Saya dalam proses kemaskini terakhir dan di sini saya nak minta bantuan rakan-rakan untuk cuba meninggalkan komen di artikel ini.Taipkan apa sahaja seperti "test""percubaan" atau apa sahaja supaya saya boleh melihat ruangan untuk komen itu berfungsi atau tidak.Hanya rakan-rakan dan anda pembaca blog sahaja yang boleh membantu saya untuk memgenal pasti jika masalah tersebut masih lagi berlaku.

So,saya harap anda tidak keberatan membantu saya dan hanya ucapan terima kasih yang dapat saya ucapkan di atas masa anda.



Salam hormat & Terima kasih




8 ulasan:

  1. ali berkata...

    testin2...1,2,3

  2. Juliana Seth berkata...

    test

  3. Unknown berkata...

    percubaan

  4. Juliana Seth berkata...

    tq mohd dan pae :)

  5. ktjshop berkata...

    teruskan usaha anda.Selamt berjaya.

  6. ktjshop berkata...

    Dah boleh komen .Perfect.Word verification dah kelihatan penuh dan boleh digunakan.

  7. Tanpa Nama berkata...

    Asalamualaikum!!!

    noorzza

  8. Juliana Seth berkata...

    Tq saudara Taufik dan NooRzza kerana sudi membantu.

Catat Ulasan