Pakar Affiliate Dilancarkan

2:36 PTG Dicatat oleh Juliana Seth



Sila KLIK DI SINI Untuk Mengetahui Maklumat Lanjut

Salam sejahtera kepada pengikut setia blog saya :)

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda yang masih setia melawat laman blog saya juga kepada para pelanggan yang setia membeli dari saya di lelong.com.my.Tanpa anda semua rasanya agak sukar bagi saya menjalankan bisnes ini.

Oklah,saya nak buat sedikit review mengenai satu projek baru yang dijalankan oleh sahabat saya,saudara Zamri Nanyan.Projek itu dinamakan "Pakar Affiliate".Mungkin ada yang sudah kenal dengan Zamri Nanyan dan kepada yang masih belum kenal lagi,apa yang saya dapat katakan ialah Zamri Nanyan ialah salah seorang internet marketer yang disegani di Malaysia dan produk-produk yang dihasilkan beliau sememangnya amat bagus dari segi kualiti dan "after sales service".Saya sangat suka dengan hasil kerja beliau A+++.

Ok,kita lupakan dahulu mengenai Zamri Nanyan.....Berkenaan dengan "Pakar Affiliate"..boleh saya katakan ia adalah satu produk susulan selepas "The four weeks to freedom".Kenapa saya berkata begitu..."Pakar Affiliate" akan menyentuh secara terperinci bagaimana perniagaan mempromosikan produk/perkhidmatan orang lain dapat dijalankan dengan berkesan.Anda akan diajar langkah demi langkah berserta video panduan yang akan membantu anda memperolehi gambaran secara maksimum.Ini sudah tentu akan memendekkan masa pembelajaran anda dan anda akan dapat menjalankan operasi perniagaan anda secepat mungkin.

Tahukah anda bahawa saya juga sebenarnya bukan sahaja menjalankan perniagaan di lelong.com.my..?? Ya,benar...saya menjalankan pelbagai model bisnes di internet dan salah satunya ialah "program affiliate".Program affiliate ini akan menjadi sangat mudah jika anda sudah tahu cara yang betul dan ia benar-benar memberikan anda kebebasan dari segi masa.Maksud saya ialah,bisnes internet yang berlandaskan program affiliate sangat menjimatkan masa anda dan anda boleh lakukan kurang dari 10 minit sehari.Bayangkan,ada seorang sahabat saya yang menjana RM3000 sebulan sebagai pendapatan sampingan dengan meluangkan masa tidak sampai 1/2 jam untuk menguruskan beberapa program affiliate yang disertainya.Anda tidak perlu berhenti kerja dan tetap akan mendapat pendapat sampingan yang kadangkala melebihi pendapatan tetap anda setiap bulan.Tentu seronok dapat duit extra macam tue..

Jadi,jika anda berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi berkenaan "Pakar Affiliate" ini..Sila klik DI SINI dan jika anda mempunyai sebarang komen atau soalan,sila "reply"sahaja article ini.Anda juga boleh hubungi saya di labella_lelong@yahoo.com

Sekian dahulu buat kali ini dan sampai kita berjumpa lagi di lain masa.

Salam hormat;


Klik untuk join "Juliana Seth Group"





Video Panduan Lelong
Video tutorial cara pantas menjana wang di portal Lelong.com.my!

0 ulasan:

Catat Ulasan