Pasukan bola sepak manakah kegemaran anda?

12:00 PG Dicatat oleh Juliana Seth


Salam sejahtera untuk semua,

Hari nie ialah hari Ahad,takde apa kerja yang saya lakukan,cuma membawa diri window shopping di Sunway Pyramid dan makan-makan di cafe Pappa Rich(kat situ makanannya sedap jugak..anda boleh cuba)

So,kebetulannya malam nie ada perlawanan bola Man Utd vs Aston Villa...hahaha anda semua mesti terkejut yang saya tahu pasal bola..sebenarnya,saya nie tak pandai sangat pasal bola cuma masa zaman David Beckham di MU saya pun terikut-ikut member yg minat pada dia...so,sampailah sekarang saya masih minat pada david,cuma saya tetap suka MU walaupun david dah pindah ke mana ntah saya kurang periksa...(ada sesapa yg boleh bagi tau ke mana david nie)

So,masa keluar tadi saya pakai jersi MU tau..wah..gempak habis tue...So,tentu anda juga ada pasukan bola yg anda suka..bagi saya bola sepak nie sukan untuk semua..bukan untuk lelaki saja..anda setuju tak dengan pendapat saya?walaupun tak tahu apa sangat tapi,kalau ada orang tanya,saya ada serba sedikit jawapan sekurang-kurangnya...tak lah nampak outdated sangat..

Oklah,sekian untuk hari ini dan saya akan update something yg baru esok...


Terima Kasih;




0 ulasan:

Catat Ulasan