Gucci & LV Purse

2:59 PG Dicatat oleh Juliana Seth


Salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya.

Hari ini saya ingin memberitahu anda semua yang saya baru saja senaraikan beberapa item baru di dalam online store saya.Antara yang terbaru ialah purse dari Gucci & LV.

So,kepada anda yang berminat boleh klik di imej item-item tersebut dan anda akan dibawa terus ke online store saya.Kepada mereka yang masih belum mempunyai Lelong ID.Anda boleh e-mailkan kepada saya sebarang pertanyaan atau pesanan di labella_lelong@yahoo.com

Terdapat juga beberapa handbag dari jenama COACH yang baru memasuki pasaran.Anda boleh melihat-lihat item tersebut dengan meng"klik"kan tetikus anda DI SINI.

Jika anda semua ada sebarang pertanyaan,jangan segan-segan untuk e-mail saya seperti alamat e-mail yang saya nyatakan di atas atau anda boleh juga terus tinggalkan feedback di ruangan yang disediakan di blog ini.

Terima kasih;

Klik untuk join "Juliana Seth Group"





0 ulasan:

Catat Ulasan