CHINESE NEW YEAR 2013 VERY SPECIAL OFFER

12:59 PG Dicatat oleh Juliana Seth

Salam hormat kepada semua pengunjung blog saya :)

 Ok, pada kali ini saya nak buat satu pengumuman... Sempena perayaan Tahun Baru Cina yang akan tiba tidak lama lagi... Juliana Seth's Gallery akan mengadakan satu promosi yang hebat... Promosi yang tidak akan anda jumpa di tempat lain... Malah, di Facebook pun, saya adalah merupakan peneraju dalam memberikan harga yang terbaik juga "value" kepada pelanggan saya..

Inilah tawarannya....

Bagi semua "handbag" berjenama yang saya paparkan di post kali ini.... Semuanya berharga RM90 sahaja termasuk kos penghantaran ke serata Malaysia.... Anda yang berada di Sabah dan Sarawak juga boleh order ya....

Ok, saksikan gambar-gambarnya :)
KOD: CNY2013/Handbag/1

KOD: CNY2013/Handbag/2

KOD: CNY2013/Handbag/3
 
KOD: CNY2013/Handbag/4
 
KOD: CNY2013/Handbag/5

 
KOD: CNY2013/Handbag/6
 


So, cantik-cantik tak gambar handbag di atas? Kalau cantik, tentu anda nak orderkan...?? :)

Macam mana nak order ya...?
Senang jer...  Sila klik DI SINI untuk mendapatkan order form.

Untuk makluman anda semua... stok adalah terhad.... Mungkin ketika anda sedang berfikir untuk membuat tempahan atau tidak....ada seseorang telah membelinya..... Jadi, order sekarang... anda pastinya ingin berurusan bisnes dengan saya...... ianya satu pengalaman yang hebat pastinya....

KLIK DI SINI untuk membuat tempahan....

Jika ada pertanyaan, sila email ke feedback@revolusidropship.com

Sampai ketemu lagi..... jaga diri :)

Salam hormat & Terima kasih

0 ulasan:

Catat Ulasan