Selamat Menyambut Hari Wilayah

3:22 PTG Dicatat oleh Juliana Seth




Salam sejahtera,

Mungkin ada di antara anda yang bercuti hari nie sempena cuti umum Hari Wilayah. Bagi mereka yang bukan berada di "zon cuti" pula..saya ucapkan selamat bekerja..jangan risau kerana anda juga tidak lama lagi akan bercuti panjang sempena Tahun Baru Cina.

Kepada yang memandu untuk perjalanan jauh samada balik kampung atau pergi ke destinasi percutian..saya ucapkan selamat memandu..pandu cermat jiwa selamat.

Kepada semua pelanggan saya yang telah membuat bayaran bagi barang-barang yang anda telah beli dari saya...Saya akan cuba membuat penghantaran segera dan sebolehnya saya nak anda semua terima barang-barang anda sebelum perayaan Tahun Baru Cina.

Jika anda ada sebarang pertanyaan, sila hubungi saya di 019-2099800 atau email di labella_lelong@yahoo.com

Terima kasih dan selamat bercuti :)



Salam hormat & Terima kasih






0 ulasan:

Catat Ulasan