Hanya 3 tempat duduk extra sahaja lagi.

10:21 PG Dicatat oleh Juliana Seth

Workshop Rahsia Raja Lelong



[hanya 3 tempat duduk extra sahaja lagi yang disediakan sebelum "workshop Rahsia Raja Lelong"diadakan pada 8 Ogos 2009."Last call" siapa cepat dia dapat.Call saya sekarang di 012-7207150(julie)]


Apa ada pada "Workshop Rahsia Raja Lelong"?


Buat pengetahuan anda,workshop seperti ini adalah yang pertama kali diadakan di Malaysia .

Peserta workshop akan didedahkan dengan kaedah mendapatkan pendapatan dari internet dengan cara yang amat pantas.Tahukah anda bahawa kebanyakkan “internet marketer”di dunia memulakan karier mereka di laman web lelongan?

Tidak dapat dinafikan bahawa laman web lelongan seperti eBay dan lelong.com.my mempunyai peranan dalam memberikan pendedahan awal kepada dunia perniagaan internet.Jadi,”Workshop Rahsia Raja Lelong” ini akan menjadi titik mula anda di dalam memulakan "bisnes online".

Teruskan pembacaan anda…


Isu "HANGAT" di Malaysia...


Kebanyakan dari kita di Malaysia kini menghadapi masalah dengan pembantu rumah.Anda semua pasti sedia maklum akan isu ini bukan?

Justeru,masalah ini telah meletakkan si suami dan si isteri dalam "dilema"samada ingin terus mendapatkan khidmat pembantu rumah atau si isteri terpaksa berhenti kerja dan menjadi suri rumah sepenuh masa.Bagi si isteri,saya faham perasaan anda.Setelah sekian lama “memegang duit sendiri” dan bebas untuk membeli barang keperluan peribadi.Kini,segalanya telah berakhir.Anda terpaksa “meminta” dari si suami untuk tujuan itu.Tambah merungsingkan lagi,gaji si isteri selama ini juga turut menyumbang kepada kesejahteraan ekonomi keluarga.Saya ada juga menerima e-mail dan panggilan telefon dari “suami prihatin” yang bertanyakan samada workshop ini akan dapat membantu isteri mereka dalam mendapatkan pendapatan dari rumah?.Baik sungguh hati para suami yang prihatin nie….

Baiklah,biar saya terangkan apa yang akan berlaku jika anda menyertai workshop ini.Perkara pertama yang ingin saya tekankan ialah,anda tidak perlu mempunyai “skill” atau kemahiran tinggi jika nak menyertai “Workshop Raja Lelong”.Apa yang anda perlukan hanyalah kebolehan menaip di komputer…kelajuan menaip tidak menjadi isu.



Workshop Rahsia Raja Lelong



Anda akan diajar bagaimana cara yang betul untuk memulakan perniagaan di internet langkah demi langkah.Kami akan mengambil kira yang anda adalah "pendatang baru" dan modul yang disediakan adalah bersesuaian dengan anda.

Seterusnya,kami akan membimbing anda dengan teknik dan “skill” bagaimana mendapatkan jualan yang pertama.Personal coaching dan support akan diberikan walaupun anda sudah pulang ke rumah dan akhirnya… anda telah mendapat pendapatan yang pertama di internet dan wang sudah berada di dalam akaun bank anda.Pastinya ia akan menjadi kenangan manis anda seumur hidup.Begitulah juga saya dahulu...

Seterusnya,kami akan bimbing anda bagaimana untuk mengekalkan momentum dan sudah pastinya menghasilkan pendapatan kedua dan seterusnya.Kami tidak akan membiarkan anda begitu sahaja selepas tamat workshop.

Persoalannya ialah,adakah dengan menjalankan perniagaan di internet dari rumah akan dapat "menggantikan" gaji anda yang anda perolehi dahulu?Jawapannya ialah,YA,sudah tentu boleh dan pendapatan anda akan lebih tinggi jika dibandingkan dengan gaji yang anda terima dahulu malah akan melebihi gaji suami anda.Mengapa saya berkata demikian.Ini kerena,setelah anda mengikuti workshop ini,minda anda akan dilatih supaya menjadi minda usahawan.Jika dahulu anda bekerja sepenuh hati dan tenaga untuk majikan.Maka,anda sekarang bekerja untuk diri anda sendiri.Sudah tentu anda akan lebih kreatif dan inovatif.Percayalah,setelah anda melihat pendapatan pertama anda masuk ke akaun bank...anda akan teruja dan akan memastikan perkara itu berulang lagi dan lagi...anda akan mula melihat dan sasarkan sesuatu yang lebih besar dan berganda.

Anda tidak percaya?Baiklah,anda sertai dulu workshop ini dan jangan berhenti kerja dahulu.Selepas 3 bulan anda sendiri yang akan minta berhenti kerja tanpa paksaan dari sesiapa.

Teruskan bacaan untuk melihat apa faedah lain yang anda akan perolehi dari workshop ini...Teruskan bacaan untuk melihat apa faedah lain yang anda akan perolehi dari workshop ini...

Workshop Rahsia Raja Lelong



Faedah 1:
Anda akan menerima pelbagai bonus berupa e-book mengenai "online business" di samping anda juga akan menerima "buku sebenar" bertajuk Rahsia Jutawan Lelong karya Eruwan Gery Norsen.Secara tidak langsung,anda akan memperolehi buku teks dalam siri workshop ini dan pastinya berguna sebagai bahan rujukan.

Faedah 2:
Penceramah utama bagi workshop ini ialah Saudara Eruwan Gery Norsen di mana kredibiltinya di dalam insdustri perniagaan internet tidak dapat dipertikaikan lagi.Beliau juga telah menghasilkan 3 buah buku yang mengkhusus dalam industri ini.Beliau adalah mentor anda yang sebenar.

Faedah 3:
Workshop pada kali ini juga turut menampilkan seorang "underground seller" yang telah lama berkecimpung di dalam perniagaan online.Selama ini "underground seller" boleh diibaratkan sebagai bayang-bayang di mana mereka ini sukar ditemui dan berselindung di sebalik komputer sambil membuat duit.Penuh rahsia dan memiliki tips & helah perniagaan internet yang tidak terdapat di dalam mana-mana buku.Tetapi,pada kali ini anda berpeluang untuk bertanya apa jua soalan yang terlintas di fikiran anda.

Tawaran Hebat & Berbaloi-baloi


Tawaran Pertama:

Anda akan mendapati harga workshop ini sangat berbaloi iaitu hanya RM490 SAHAJA.Ia benar-benar di bawah harga pasaran.Dalam keadaan biasa,workshop seperti ini bernilai RM800++.Saya difahamkan,Eruwan meletakkan harga pengenalan untuk mendapatkan testimonial.Lepas segalanya selesai,beliau akan meletakkan harga sekitar RM700 -RM800 pada workshop kedua nanti.Jadi,sertailah tawaran berbaloi-baloi ini sebelum terlewat.


Tawaran Kedua:

Bagi anda yang pemalu & tidak mahu pergi seorang diri dan perlukan teman...mungkin nak bawa isteri/suami atau siapa sahaja.Saya ada tawaran HEBAT untuk anda.Jika anda datang berdua atau tak kira berapa ramai sekalipun,anda dan ahli kumpulan anda berhak mendapat diskaun RM150 setiap seorang.Ini bermakna anda cuma perlu bayar RM340 sahaja untuk setiap seorang.Murah nie dan tak patut dilepaskan.Klik DI SINI jika anda ingin datang secara berkumpulan.

Tawaran Ketiga:

Sijil penyertaan akan disediakan di akhir workshop ini serta tak lupa juga cenderahati untuk anda bawa pulang.Rasanya,workshop internet ini sahaja yang berani keluarkan sijil kepada para peserta.Ini menunjukkan yang mereka memang serius dalam membimbing anda untuk berjaya.

Workshop Rahsia Raja Lelong



DAFTAR SEKARANG

Kebanyakkan workshop internet akan menjanjikan peserta akan mendapat pendapatan lumayan setelah tamat kursus.Tapi,bagi kami di "Workshop Rahsia Raja Lelong" impian pendapatan lumayan atau menjadi jutawan sekelip mata bukanlah matlamat sebenar melainkan kejayaan anda mendapatkan jualan pertama yang menjadi objektif utama.

Berpijaklah di bumi yang nyata,jika orang lain me"momok"kan anda dengan pendapatan jutaan ringgit dari internet tetapi hanyalah cakap kosong.Biarlah kami memberikan anda jalan untuk mendapatkan ribuan ringgit dahulu dan jika anda sudah mempelajari teknik yang betul,atas usaha andalah untuk menggandakan ribuan kepada jumlah yang anda inginkan.

Tiada yang mudah di dunia jika ingin mencari rezeki yang halal walaupun melalui internet.Ianya memerlukan ilmu dan kesungguhan untuk berusaha.Biarlah bermula dari bawah(basic) asalkan anda menggunakan cara yang betul.Tiada gunanya jika anda pulang dari workshop yang berharga mencecah ribuan RM dan setelah 6 bulan,workshop tinggal workshop dan anda masih seperti dahulu..hanya cakap kosong dan beberapa keping gambar bersama idola internet anda sahaja yang menjadi kebanggaan.


Workshop Rahsia Raja Lelong





Klik untuk join "Juliana Seth Group"





Video Panduan Lelong
Video tutorial cara pantas menjana wang di portal Lelong.com.my!


Klik untuk join "Juliana Seth Group"





Video Panduan Lelong
Video tutorial cara pantas menjana wang di portal Lelong.com.my!

0 ulasan:

Catat Ulasan