Hand bag dari Louis Vuitton-Audra Slight-Terbaru di pasaran

3:38 PG Dicatat oleh Juliana Seth


Salam sejahtera dan selamat pagi kepada anda semua,


Mungkin ada di antara anda yang pada waktu ini masih belum tidur atau sedang bekerja(syif malam-pagi) dan kebanyakkannya saya rasa sedang tidur...(saya update blog ini pada jam 3:40am).Kepada yang membaca blog saya sekarang saya ucapkan selamat bertugas(kalau sedang bekerja) dan kepada yang nak tidur tue...teruskan baca dan kemudian baru pergi tidur :)


Oklah,untuk pengetahuan anda semua saya baru sahaja upload handbag terbaru yang baru sahaja tiba ke online store saya dari jenama LV-Audra Slight.Pertama kali saya melihat handbag ini saya sudah jatuh hati kerana bagi saya,warna krim-putih yang menjadi warna asas handbag tersebut sangat "kena" dengan potongannya...begitu sesuai digayakan ke pejabat dan majlis-majlis santai atau sesuai juga di bawa ketika shopping..


Maka,dengan sebab itu saya dengan cepatnya telah upload-kan ia ke dalam online store saya kerana saya tak sabar-sabar berkongsi dengan anda semua.Mungkin anda juga mempunyai citarasa yang sama dengan saya dan ingin memilikinya seperti saya :)


Oklah,saya akan letakkan gambar dan videonya di sini dan untuk anda yang nak mengetahui maklumat lanjut boleh klik DI SINI.





Kepada yang bukan ahli Lelong tetapi rasa macam nak beli jugak..boleh e-mail saya di labella_lelong@yahoo.com


Untuk pengetahuan anda semua,stok utk keluaran kali ini tak banyak dan siapa cepat dia akan dapat dulu...


P/S:labella online store masih lagi menjalan "jualan setengah tahun" banyak handbag yang cantik-cantik ada di sana.Kepada anda yang berminat nak beli handbag pada harga yang sangat berpatutan..boleh klik DI SINI.Tawaran hanya terhad setakat stok yang ada sahaja..


0 ulasan:

Catat Ulasan