Mentor Jutawan Bersama Irfan Khairi

1:51 PG Dicatat oleh Juliana Seth



Versi Bahasa Melayu

Salam hormat kepada semua pengunjung blog ini..

Baru-baru ini saya telah diperkenalkan kepada sesuatu yang di luar jangkaan saya.Tentu anda semua masih ingat atau terbaca mengenai perkataan "Mentor" yang saya ada terangkan di dalam post saya yang lepas...Biarlah saya beritahu bahawa mentor saya di dalam bisnes online ini adalah Irfan Khairi (sekarang dah dapat title Dr.Irfan Khairi...)Semuanya bermula 3 tahun lepas dengan hanya membaca buku Rahsia Jutawan Internet terbongkar dan sekarang saya sudah berada di platform yang betul.3 tahun lepas merupakan masa yang agak sukar untuk mendapatkan bahan-bahan ilmu untuk meneruskan perniagaan online ini..segalanya berasaskan teknik "try & error".
Tetapi sekarang,suasananya telah berubah di mana telah terdapat banyak buku-buku atau e-book berkaitan perniagaan ini.Cuma satu sahaja nasihat saya..cuba dapatkan maklumat dari mereka yang betul-betul "making money online"bukan hanya membeli dari mereka yang cuma membincangkan mengenai teori sahaja.Salah seorang yg.kita dan saya boleh jadikan rujukan ialah Dr.Irfan Khairi di mana pada kali ini beliau bukan sahaja setakat menganjurkan kelas-kelas dan seminar bahkan beliau telah mengumpulkan atau lebih tepat lagi telah "memaksa" para jutawan(Macam2 jutawan ada)mendedahkan rahsia masing-masing.Antara jutawan-jutawan yang menjadi mangsa ialah Azizi Ali-Jurulatih jutawan,Chef Li-Jutawan Senyap,Billi Lim-Jutawan berani gagal dan tak lupa Dr.Fadzilah Kamsah-mentor kepada mentor.Dr.Irfan juga turut menyumbang rahsia beliau di dalam sebuah manuskrip yang di panggil "Mentor Jutawan Bersama Dr.Irfan Khairi"
Saya sangat cadangkan agar anda dapatkan manuskrip ini kerana setiap keluaran dari Dr.Irfan Khairi pastinya akan hangat di pasaran dan pastikan anda dapatkannya sebelum dia berniat untuk mencetak dalam bentuk hardcopy....
Klik imej di bawah untuk maklumat lanjut "Mentor Jutawan Bersama Dr.Irfan Khairi"






Klik untuk join "Juliana Seth Group"









Video Panduan Lelong
Video tutorial cara pantas menjana wang di portal Lelong.com.my!

0 ulasan:

Catat Ulasan