Bagaimana Untuk Meninggalkan Pekerjaan Anda Secepat Mungkin & Kecapi Kebebasan Diri

3:27 PTG Dicatat oleh Juliana Seth


"Bagaimana Untuk Meninggalkan Pekerjaan Anda Secepat Mungkin & Kecapi Kebebasan Diri"

Klik di sini & dapatkan audio temubual PERCUMA antara saudara Zamri Nanyan & Mr.C***
(Siapa tak kenal Zamri Nanyan...?!!)

Salam sejahtera kepada anda semua..Mungkin pada ketika saya menulis blog ini anda semua masih berada di tempat kerja menyiapkan tugasan pejabat atau apa sahaja kerja yang berkaitan dengan pekerjaan anda.Mungkin ada di antara anda yang mungkin dah berasa jemu dan terfikir untuk berhenti kerja dan memulakan perniagaan..!??Nanti dulu,tangguhkan hasrat anda untuk berhenti kerja sekiranya anda bercadang untuk memulakan perniagaan sendiri tak kiralah perniagaan konvensional atau perniagaan internet.Bukan saya nak halang niat murni anda untuk berniaga..bukan itu niat saya sama sekali.Cuma,anda perlu dengar nasihat dari seorang pakar sebelum anda berani dan nekad berhenti kerja.Kepada sesiapa yang dalam dilema kerana di-offer VSS juga patut fikirkan hala tuju anda selepas itu.Oklah,di sini saya nak berkongsi dengan anda semua temuramah oleh sahabat baik saya iaitu saudara Zamri Nanyan yang merupakan internet marketer yang hebat di negara kita.Temuramah ini adalah di antara beliau dan Mr.C..Siapa yek Mr.C nie..??Oklah kalau anda nak tahu siapa Mr.C ..saya bagi klu sikitlah..Mr.C nie adalah salah seorang yang hebat dalam dunia perniagaan internet,dia juga sangat terkenal di luar negara yang mana beliau sudah dijemput ke beberapa buah negara untuk memberikan ceramah dan workshop.Tapi,yang penting...beliau adalah rakyat MALAYSIA seperti kita.

KLIK DI SINI UNTUK MENDENGAR TEMURAMAH TERSEBUT

Temuramah ini sebenarnya adalah SULIT dan tidak di publishkan kepada orang ramai.Saya telah mendapat kebenaran daripada saudara Zamri Nanyan untuk re-publishkan di blog saya..tq bro Zamri.Walau macammana pun offer nie terhad sahaja dan bila-bila masa beliau boleh tarik balik audio link ini.So,sebagai menghargai pembaca setia blog dan para pelanggan saya..Anggap saja ini adalah salah satu hadiah buat anda.Audio temubual ini benar-benar PERCUMA.Semoga,serba sedikit dapat membantu anda dalam membuat keputusan yang penting dalam hidup.Hakikatnya ialah,kita perlu menyedari di mana diri kita pada ketika ini...adakah kita sesuai dengan bekerja untuk orang lain atau kita sememangnya berbakat menjadi bos sendiri.

KLIK DI SINI UNTUK MENDENGAR TEMURAMAH TERSEBUT

P/S:Kalau anda dah dapat audio link tersebut,sila simpan untuk diri sendiri dan JANGAN forward.Saya harapkan kejujuran anda :)

Terima kasih;

Klik untuk join "Juliana Seth Group"

Juliana Binti Seth
Co-founder Citrus Group Of Co'
http://www.labella.lelong.com.my/
http://www.viceversa.lelong.com.my/
http://www.citrusgallery.lelong.com.my/



Video Panduan Lelong
Video tutorial cara pantas menjana wang di portal Lelong.com.my!

0 ulasan:

Catat Ulasan